12 godina od masakra na tuzlanskoj Kapiji

Na današnji dan prije 12 godini četnici su u Tuzli počinili strašan zločin. Kao i svaki put ranije žrtve su bili civili, nevini ljudi, a u ovom slučaju prije svega omladina. Prosjek godina nastradalih iznosi 23. Tog dana 71 osoba je ubijena, a 124 su ranjene. Najviše boli što za ovaj zločin niko nije odgovarao. To je većinom bila omladina koja je poželjela da nakon toliko godina prošeta gradom i popije piće, ali eto srbi im ne dadoše.

trip
Dovoljno je reći Trip, znaju me mnogi. Volim FK Željezničar i ljubitelj sam kvalitetnog elektronskog zvuka. Mrzim papke, seljačine, narkomane i pedere.

7 komentara

  1. Trip: Mi znamo da ti uvijek kazes kako to nisi ti, i nama nije problem da se ovakvih stvari vrlo brzo rijesimo, ali reci nam zasto napadas one koji te ne diraju? Sam si rekao da je psovanje na tvom blogu jedini razlog zbog kojeg bi ti nesto uradio, pa nam nije jasno cemu ovaj sniffing i auto-post kod? Nismo dosli da te molimo da prestanes, jer mi imamo dovoljno znanja da pravimo stetu drugima samo mi to ne radimo osim ako nas neko napadne. Ovaj komentar shvati samo kao pitanje: kome je ovo trebalo. Administratoru smo vec uputili poziv da intervenise. Ako niko nista ne ucini povodom automatskog pojavljivanja postova sa nebuloznim tekstom na tacno odredjenim metama(blogovima) posljedice ce trpiti cijeli http://www.blogger.ba

    Mi jos uvijek vjerujemo da to nisi ti, nadamo se da smo u pravu. Inace, ovaj problem je lako rijesiv za one kojima se desi. Jednostavno nemojte brisati taj post koji Vi niste objavili, jer svaki put kad ga obrisete, on ce se opet pojaviti kao prvi post na vrhu.

    Mi znamo da Sarajevom kruze tri flopi diska sa svim username i password podacima o svim blogovima na http://www.blogger.ba, ali vjerujte da je tako lako praviti stetu a tako tesko graditi nesto dobro. Ukoliko ove djecije igre ne prestanu, necemo imati drugog izbora nego krenuti sa radikalnim mjerama. Jos jednom ponavljamo, Trip, ogradi se od ovoga sto se pocelo desavati jutros i shvati ovaj komentar kao prijateljski, jer mi tako pristupamo nekome koga ne znamo.

Komentariši